قوانين عمومي

توجه داشته باشيد کليه اصول و رويه‏‌هاي فروش آنلاين منطبق با قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است

جستجوي کالا :

براي يافتن کالاي مورد نياز خود مي توانيد از قسمت جستجو در صفحه اصلي استفاده کنيد.

نحوه تکميل فرايند خريد:

پس از انتخاب کالاي مورد نظر ،افزودن به سبد خريد را انتخاب کرده تا کالاي شما در ليست سفارشات قرار گيرد سپس با کليک کردن بر روي سبد خريد در بالاي سمت چپ صفحه مي توانيد کالاهايي که انتخاب کرده ايد را کنترل کرده و سپس با رفتن به  ادامه ثبت سفارش ، اطلاعات لازم را وارد کرده و در نهايت سفارش خود را ثبت کنيد .

توجه:

پس از تکميل اطلاعات کاربري خود در پايين صفحه پيش فاکتور شما نمايش خواهد داده شد که به تعداد درخواست کالاي خود و قيمت پيش از ثبت سفارش توجه فرماييد.

روش‌هاي پرداخت:

پرداخت از طريق درگاه اينترنتي

کاربران ايران سيبک مي‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طريق درگاه اينترنتي بانک‌ سامان و يا درگاه اينترنتی زرين پال هزينه سفارش خود را به صورت آنلاين پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعي سفارش است و نيازي به اطلاع دادن آن نيست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازي و ارسال مي‏‌شود .

پرداخت بانکي

کاربران ايران سيبک مي توانند پس از ثبت سفارش خود مبلغ فاکتور نهايي را به صورت پرداخت بانکي به شماره حساب —– و يا شماره کارت ——- بنام ———— انجام دهند که در اين صورت پس از انجام تراکنش نياز به تماس و اعلام پرداخت به واحد مالي و دريافت تاييده پرداخت از سوي ايران سيبک مي باشند .

پرداخت در محل :

مشتريان ايران سيبک که ساکن تبريز هستند مي توانند از خدمات پرداخت در محل براي سفارشات خود استفاده نمايند

 نکات:

  • در صورتي که پرداخت سفارش از طريق اينترنتي پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا، بايد کارت شناسايي معتبر مانند کارت ملي همراه داشته باشد.
  • به مشتريان محترم توصيه مي‌شود جهت تسريع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اينترنتي انجام دهند.

شرايط دريافت کالا از پيک موتوری

سلامت فيزيکي کليه کالاهاي خريداري شده در حضور پيک موتوري چک شده و سپس رسيد دريافت کالا مربوطه را امضاء نماييد زيرا در غير اينصورت امضاء دريافت کالا به منزله دريافت صحيح و سالم کالا بوده و پس از آن هيچگونه ادعايي از جانب مشتري قابل پذيرش نيست. بر اين اساس لازم است در صورتيکه کالاي مربوطه داراي هر گونه ايراد و يا مشکلي باشد، مشتري ضمن تحويل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع نمايند و از طريق فروشگاه پيگير موضوع گردد.

شرايط دريافت کالا از شرکت های پستی

مشتريان هنگام دريافت کالا از شرکتهاي پستي مي بايست صحت و سلامت بسته بندي را چک، کالا را از بسته بندي خارج و سلامت ظاهري آن را تاييد و سپس رسيد دريافت کالا از شرکت پستي مربوطه را امضاء نماييد زيرا در غير اينصورت امضاء دريافت کالا به منزله دريافت صحيح و سالم کالا بوده و پس از آن هيچگونه ادعايي از جانب مشتري توسط شرکتهاي پستي قابل پذيرش نيست. بر اين اساس لازم است در صورتيکه کالاي مربوطه داراي هر گونه ايراد و يا مشکلي باشد، مشتري ضمن تحويل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع نمايند و از طريق فروشگاه پيگير موضوع گردد.

لازم به توضيح است که هر گونه اقدامي خارج از چارچوب فوق موجب خواهد گرديد که فروشگاه ايران سيبک امکان هيچگونه پيگيري و حمايت از مشتريان را نداشته باشد.

نحوه ارسال کالا:

در روزهاي عادي، سفارش‌ طبق رويه‌هاي زير ارسال مي‌شود. در شرايط ويژه مانند تعطيلات يا روزهاي شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دريافت سفارش، زمان ارسال متفاوت مي باشد که از طريق تماس با ايران سيبک مي توانيد از رويه ارسال مطلع شويد.

تبريز:
سفارش‌هايي که در روزهاي کاري شنبه تا پنجشنبه تا ساعت 18 ثبت شوند، در سريعترين زمان توسط پيک موتوري در همان روز ارسال و سفارش‌هايي که پس از ساعت‌هاي ذکر شده و روزهاي تعطيل ثبت شوند روز بعد تحويل داده مي‌شوند.

ارسال سفارشات تبريز با مبلغ بالاي —— تومان به صورت رايگان انجام خواهد شد.

تيپاکس:
تيپاکس براي سفارش‌هاي با محل تحويل خارج از تبريز مشتريان برنامه‌ريزي شده است. تيپاکس به مقصد تمامي مراکز استان‌ها ارسال مستقيم دارد. سفارش‌هايي که در محدوده بافت شهري در شهرهاي داراي دفتر نمايندگي قرار دارند، درب منزل تحويل داده مي‌شوند و تيپاکس براي رساندن آنها، هزينه اضافي دريافت نمي‌کند.

مشترياني که آدرس‌شان در خارج از بافت شهري شهر مقصد قرار دارد، مي‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحويل بگيرند يا براي دريافت سفارش با شرايط توافقي اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحويل آن به تيپاکس، زمان ارسال برای شهرهايی که تک مسيره هستند به طور معمول 24 ساعته است و سرويس‌دهي تيپاکس در شهرهايي که دو مسيره يا راه دور هستند، معمولاً  48 تا 72 ساعت انجام مي‌شود.
در حال حاضر، شهرهاي زير داراي دفتر تيپاکس هستند:

آستارا – آمل – ابهر و خرمدره – اردکان – اسدآباد – اراک – اردبيل – اروميه – اصفهان – انزلي – بابل – بابلسر –  بروجرد- بناب – بهشهر – تاکستان – تالش – تبريز – تنکابن – جاجرود – چالوس – خرم آباد  – خميني‌شهر   -دامغان – دزفول – دورود – رامسر – رباط کريم – رشت – رفسنجان – رودسر – رودبار -زرند- زنجان – زرين‌شهر اصفهان (با محدوده توزيع لنجان، فولادشهر و زرين‌شهر) – ساري – ساوه –  سبزوار – سمنان – سنندج  – شاهرود – شاهين شهر – شوشتر – شهر ري – شهرضا – شهرکرد – شهرک صنعتي طوس – شهر صنعتي البرز –  شهريار – شيراز – شيروان – صومعه سرا – علي آباد  – فولادشهر – فومن – قائمشهر – قروه – قزوين – قم – قوچان  – کاشان – کرج – کرمان – کرمانشاه -گرگان – گناباد – گنبد – لاهيجان – لار – لنگرود – مراغه – مرودشت – مشهد – ملاير – مهاباد – مياندوآب – ميبد – نجف آباد – نکا – نهاوند – نيشابور – ورامين – همدان  – يزد

براي سرعت و سهولت رسيدگي به درخواست‌ مشتريان در زمينه آسيب‏‏ يا ايراد فيزيکي کالا، اکيداً توصيه مي‌شود سلامت فيزيکي و ظاهري کالاهاي دريافتي در حضور همکاران تحويل سفارش چک شود يا اينکه به محض مشاهده، از طريق تلفن يا ارسال ايميل از طريق صفحه “تماس با ما” اين موارد اطلاع داده شود.

هزينه حمل به صورت پس کرايه به عهده خريدار ميباشد و مسوليت فروشگاه فقط ارسال کالا, به صورت سالم مي باشد

شرايط بازگشت وجه در صورت عدم موجودي کالا

در صورت عدم موجودي کالاي خريداري شده توسط مشترياني که به صورت آنلاين پرداخت خود را انجام داده اند، وجه پرداختي آن ها به صورت کامل به حساب آن ها بازگردانده خواهد شد. لازم به ذکر است که زمان بازگشت وجه، وابسته به فرآيند اداري داخلي مجموعه است و اين فرآيند مي تواند از ۱ تا ۳ روز کاري زمان ببرد.

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرايطي دارد؟

  • اگر کالاي خريداري شده معيوب باشد با کالاي سالم جايگزين و براي مشتري ارسال خواهد شد يا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتري عودت داده خواهد شد.
  • ايراد فني بايد حداکثر تا ۷ روز کاري پس از دريافت کالا، به ما اطلاع داده شود.
  • درصورتي که خرابي ناشي از استفاده نادرست مشتري باشد، مورد تاييد ايران سيبک نخواهد بود.
  • به هر دليلي که اثبات شود که اشتباه از سوي ايران سيبک بوده است هزينه حمل کالاي برگشتي به خريدار بازپرداخت خواهد شد.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات تا پايان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.
  • برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.
  • وجود مغايرت، بايد حداکثر طي ۲۴ ساعت کاري پس از دريافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ما از طريق تلفن و ايميل اطلاع داده شود.
  • اگر مغايرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مشخصات درج شده روي بدنه، بايد کالا در شرايط اوليه خود باشد و بسته بندی نايلونی آن باز نشده باشد.
  • در صورتي که امکان تشخيص مغايرت تنها با باز کردن بسته بندي ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.
  • استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به ما بازگردانده شود.  برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

امکان تغيير آدرس سفارش :

در صورتي که کالا هنوز از طرف ايران سيبک ارسال نشده باشد امکان تغيير ادرس براي خريداران مهيا مي باشد که در آن شرايط مي بايست با تيم پشتيباني تماس حاصل نمايند و ادرس جديد را اعلام نمايند.

درخواست ارسال سريع و يا دريافت حضوري :

مشترياني که درخواست دريافت حضوري و يا ارسال سريع را داشته باشند مي توانند پس از ثبت سفارش کالاي خود به صورت حضوري پس از هماهنگي با واحد فروش و پشتيباني به دفتر ايران سيبک مراجعه و کالاي خود را دريافت نمايند و يا با واحد ارسال ايران سيبک تماس حاصل نمايند و درخواست ارسال سريع خارج از نوبت را نمايند

انصراف از خريد:

در صورتيکه مشتريان به هر دليلي از خريد خود منصرف شده و کالاي خريداريشده را از بسته بندي اوليه خارج ننموده باشند تا هفت روز فرصت خواهند که نسبت به تکميل فرم عودت اقدام و کالا را مسترد نمايند. لازم به توضيح است که هزينه ارسال عودت کالا بر عهده مشتري مي باشد.

امکان بحث و تبادل نظر در سايت

 در سايت امکان بحث و تبادل نظر با ساير کاربران، ثبت نظرات، پيشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در اين زمينه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغاير با اصول قانوني و اخلاقي، افترا آميز، تهديد کننده حريم خصوصي افراد يا حقوق مالکيت معنوي و هرگونه مطالب ناشايست ديگر جداً خودداري نمايند، در غيراينصورت کليه مسئوليت و عواقب قانوني آن بر عهده ايشان مي باشد
فروشگاه در نشر يا عدم نشر نظرات کاربران داراي اختيار کامل مي باشد
در صورتيکه کاربري نسبت به رعايت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافي نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسي مجدد کاربر به سايت جلوگيري به عمل آورده و در صورت لزوم وي را تحت پيگرد قانوني قرار دهد

حق مالکيت مادي و معنوي

کليه محتواي سايت صرفاً متعلق به فروشگاه اينترنتي ايران سيبک بوده و هرگونه کپي برداري و استفاده شخصي يا تجاري از آن بدون کسب مجوز مکتوب از ايران سيبک غير مجاز و پيگرد قانوني به همراه خواهد داشت